Page 12 - JIP Magazín Jaro 2020
P. 12
JIP CASH&CARRY OSTRAVA
FOTO: Restaurace CC Praha Bořanovice FOTO: CC Praha Bořanovice
„Víme, že zákazník chce nakoupit kvalitně, rychle
a pohodlně. Proto atmosféra a atraktivita prodej-
ny musí jít ruku v ruce s funkčností. Všechny
nové prodejny koncipujeme tak, aby maximálně
splňovaly všechna tato kritéria. Nová prodejna JIP
v Ostravě svou prodejní plochou, šíří sortimentu,
službami i vzhledem posune zážitek z nakupování
na novou úroveň," uzavírá Michal Lelek.
Je libo po nákupu pizzu?
Nezapomínáme ani na to, že po nákupu leckdy vyhládne. V ostravské
prodejně JIP proto nabídneme samoobslužnou restauraci s kapacitou
200 míst, jejíž dvě patra zajistí dostatečné pohodlí bez nepříjemného
mačkání. I stravování jsme ale chtěli okořenit něčím novým, a proto
jsme k restauraci přidali ještě bistro s pizzerií. Ta bude mít svoje samo-
statné zázemí, takže si čerstvou pizzu sníte buď přímo v pizzerii, nebo si
ji vezmete do krabičky s sebou.
Úplně nová úroveň nakupování
Víme, že první dojem je důležitý a prvních pár minut stačí k tomu, aby-
ste věděli, zda s protějškem budete ještě chtít mít co do činění, nebo
ne. A s prodejnou je to stejné. Náš vztah se zákazníkem bereme vážně,
proto chceme udělat skvělý nejen první dojem, ale i všechny další.
Dáváme si záležet na tom, v jakém prostředí se náš zákazník pohybuje
a jaká je atmosféra prodejny. Celý prostor je tak laděn do jednotného
stylu v odstínech tmavých barev v kombinaci s barvou žlutou a přírod-
ním dřevem. Zajímavostí je i naprosto originální litá podlaha, která na
sebe strhne pozornost hned při příchodu. Každá kategorie prodejny
pak vzhledem podtrhuje svou podstatu – při příchodu do úseku ovoce
a zeleniny si budete připadat jako na farmářském trhu, protože každý
jednotlivý kus si leží ve své vlastní dřevěné bedýnce. Sekce ryb vás zase
přenese do přímořské destinace, kde živé i chlazené ryby a plody moře
hrají prim. Tmavý kov ve vinotéce navodí atmosféru vinného sklípku,
úsek řeznictví už z dálky láká na maso, které se před zraky zákazníků
staří přímo na prodejně. Celý dojem navíc podtrhne proškolený per-
sonál, který vždy poradí. „Víme, že zákazník chce nakoupit kvalitně,
rychle a pohodlně. Proto atmosféra a atraktivita prodejny musí jít ruku
v ruce s funkčností. Všechny nové prodejny koncipujeme tak, aby maxi-
málně splňovaly všechna tato kritéria. Nová prodejna JIP v Ostravě svou
prodejní plochou, šíří sortimentu, službami i vzhledem posune zážitek
z nakupování na novou úroveň," uzavírá Michal Lelek.
FOTO: Vizualizace CC Ostrava - pražírna kávy
12