Page 12 - JIP Magazín Jaro 2020
P. 12

JIP CASH&CARRY OSTRAVA







      FOTO: Restaurace CC Praha Bořanovice                                                                         FOTO: CC Praha Bořanovice



















        „Víme, že zákazník chce nakoupit kvalitně, rychle
        a pohodlně. Proto atmosféra a atraktivita prodej-
          ny musí jít ruku v ruce s funkčností. Všechny
        nové prodejny koncipujeme tak, aby maximálně
       splňovaly všechna tato kritéria. Nová prodejna JIP
        v Ostravě svou prodejní plochou, šíří sortimentu,
       službami i vzhledem posune zážitek z nakupování
            na novou úroveň," uzavírá Michal Lelek.



       Je libo po nákupu pizzu?


       Nezapomínáme ani na to, že po nákupu leckdy vyhládne. V ostravské
       prodejně JIP proto nabídneme samoobslužnou restauraci s kapacitou
       200 míst, jejíž dvě patra zajistí dostatečné pohodlí bez nepříjemného
       mačkání. I stravování jsme ale chtěli okořenit něčím novým, a proto
       jsme k restauraci přidali ještě bistro s pizzerií. Ta bude mít svoje samo-
       statné zázemí, takže si čerstvou pizzu sníte buď přímo v pizzerii, nebo si
       ji vezmete do krabičky s sebou.

       Úplně nová úroveň nakupování


       Víme, že první dojem je důležitý a prvních pár minut stačí k tomu, aby-
       ste věděli, zda s protějškem budete ještě chtít mít co do činění, nebo
       ne. A s prodejnou je to stejné. Náš vztah se zákazníkem bereme vážně,
       proto chceme udělat skvělý nejen první dojem, ale i všechny další.
       Dáváme si záležet na tom, v jakém prostředí se náš zákazník pohybuje
       a jaká je atmosféra prodejny. Celý prostor je tak laděn do jednotného
       stylu v odstínech tmavých barev v kombinaci s barvou žlutou a přírod-
       ním dřevem. Zajímavostí je i naprosto originální litá podlaha, která na
       sebe strhne pozornost hned při příchodu. Každá kategorie prodejny
       pak vzhledem podtrhuje svou podstatu – při příchodu do úseku ovoce
       a zeleniny si budete připadat jako na farmářském trhu, protože každý
       jednotlivý kus si leží ve své vlastní dřevěné bedýnce. Sekce ryb vás zase
       přenese do přímořské destinace, kde živé i chlazené ryby a plody moře
       hrají prim. Tmavý kov ve vinotéce navodí atmosféru vinného sklípku,
       úsek řeznictví už z dálky láká na maso, které se před zraky zákazníků
       staří přímo na prodejně. Celý dojem navíc podtrhne proškolený per-
       sonál, který vždy poradí. „Víme, že zákazník chce nakoupit kvalitně,
       rychle a pohodlně. Proto atmosféra a atraktivita prodejny musí jít ruku
       v ruce s funkčností. Všechny nové prodejny koncipujeme tak, aby maxi-
       málně splňovaly všechna tato kritéria. Nová prodejna JIP v Ostravě svou
       prodejní plochou, šíří sortimentu, službami i vzhledem posune zážitek
       z nakupování na novou úroveň," uzavírá Michal Lelek.
                                                             FOTO: Vizualizace CC Ostrava - pražírna kávy
       12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17