Page 10 - JIP Magazín Jaro 2020
P. 10
JIP CASH&CARRY OSTRAVA
FOTO: CC Praha Bořanovice
„Ve všech kategoriích nápojů a potravin si tuzem-
ské i zahraniční dodavatele pečlivě vybíráme.
Za každým výrobkem, který prodáváme, si stojíme.
Na pulty a do regálů by nešlo nic, o čem nejsme
přesvědčeni, že je kvalitní,“ říká marketingový
ředitel Michal Lelek.
Speciality i tradičnější kousky
Vizualizace CC Ostrava
A co takhle ještě něco na zapití? K rybě třeba dobré víno, ať už z tuzem-
ska, nebo z dovozu, ať už tradiční, nebo speciální. S orientací a výběrem
v naší vinotéce poradí someliér. Srdce pivařů zaplesá v pivním paláci,
kde bude čekat více než 260 druhů piv z malých rodinných pivovarů, ale
i velkých tuzemských a světových značek. Pokud byste si chtěli odvést už
nachlazený soudek, i to je u nás možné. Pivo a víno doplní sortiment al-
koholu, v němž bude možné sáhnout nejen po běžných lahvích, ale i po
těch méně známých, novinkách i sezónních specialitách. Pro opravdové
fajnšmekry bude v Ostravě také jedna speciální sekce. V kategorii ultra
prémiový alkohol nabídneme opravdu luxusní a výjimečné kousky, které
jinde nenajdete. Věřte, i tato kategorie bude stát za obhlídku…
Pokud by vám ze specialit šla hlava kolem, můžete si to zamířit do
tradičnějších kategorií, jako jsou lahůdky. Tam budou čekat například
dorty a zákusky z vlastní výroby, uzeniny od našich řezníků nebo nej-
různější druhy sýrů, jejichž výběr rozhodně nezklame. Švýcarského,
německého, anglického, francouzského nebo španělského sýra si můžete
odvézt jen na ochutnání nebo klidně několikakilogramový bochník.
Ani tam ale výběr zdaleka nekončí. V nové ostravské prodejně najdete
všechno, co ke svému gastro podnikání nebo do domácnosti potřebu-
jete. Od mouky, těstovin, rýže, přes čokoládu, po zavařeniny, ořechy,
koření nebo mléčné výrobky. Rozhodování ani u jedné z položek vám
ale neulehčíme, u každé z nich totiž najdete hned několik alternativ.
O žádné se ale nedá říct, že by byla tou „méně kvalitní“. „Ve všech kate-
goriích nápojů a potravin si tuzemské i zahraniční dodavatele pečlivě
vybíráme. Za každým výrobkem, který prodáváme, si stojíme. Na pulty vitrína na
a do regálů by nešlo nic, o čem nejsme přesvědčeni, že je kvalitní,“ říká prémiový alkohol
marketingový ředitel Michal Lelek.
10