Page 11 - JIP Magazín Jaro 2020
P. 11

FOTO: CC Praha Bořanovice

















            „Nechceme být obyčejným obchodem. Našim
         zákazníkům poskytneme absolutní servis v oblasti
          gastronomie, od A do Z. Chceme být poradcem,
           chceme vzdělávat, učit vařit a zajistit, aby u nás
              zákazníci sehnali všechno, co potřebují,"
                      vysvětluje Michal Lelek.



        Naše JIP novinky vás překvapí


        Ačkoli je to pro nás stěžejní, jen samotný sortiment není tím posledním,
        co šest tisíc metrů čtverečných ostravské prodejny nabídne. Součástí
        bude také gastrostudio, tedy zázemí, ve kterém chceme našim velko-
        obchodním i maloobchodním zákazníkům poskytnout maximální pod-
        poru a servis v gastronomii. Gastrostudio v Ostravě bude sloužit jako
        školicí centrum, kde zkušení lektoři naučí zákazníky správně zacházet
        s  potravinami  nebo  vařit  tradiční  i  světovou  kuchyni.  Zároveň  bude
        i  „laboratoří“, ve které naši odborníci vyzkouší novinky a kuchaři dove-
        dou své recepty k dokonalosti.
        Služby našim zákazníkům jsme ale chtěli posunout ještě dál, proto bu-
        dou v ostravské prodejně dvě naprosté novinky. První z nich je JIP gas-
        troobchod. Ten bude bez nadsázky centrem veškerého potřebného vy-
        bavení pro gastro podnikání, ať už se jedná o restauraci, hotel či kavárnu,
        pekárnu, školní jídelnu nebo fast-food. Zájemci v něm seženou vše od
        příborů, nádobí, jídlonosičů, pecí, vitrín, termoportů, po myčky, kon-
        vektomaty, chladicí zařízení, kuchyňskou a nápojovou techniku nebo
        zařízení pro ohřev a výdej jídel. Druhou novinkou bude vlastní pražírna
        kávy, která bude umístěna přímo na prodejní ploše a kde zkušený per-
        sonál upraží kávu na přání, dá ochutnat a pomůže s výběrem.
        Všechny zmíněné novinky vychází  z  filozofie,  kterou společnost  JIP
        východočeská vyznává a kterou v ostravské prodejně nabídne zákazní-
        kovi jako na talíři. „Nechceme být obyčejným obchodem. Našim záka-
        zníkům poskytneme absolutní servis v oblasti gastronomie, od A do Z.
        Chceme být poradcem, chceme vzdělávat, učit vařit a zajistit, aby u nás
        zákazníci sehnali všechno, co potřebují," vysvětluje Michal Lelek.
                                                                                                                11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16