Page 27 - Magazín JIP Potraviny
P. 27

Obrať PrOud



        a vyhraj zážitek,

        na který nezaPOmeneš




        Proud je moderní ležák nové generace, který si za velmi krátkou dobu našel své pevné místo na českém
        trhu. Od svého uvedení si získal pozornost především mladších spotřebitelů ve věku 20 až 40 let a stal
        se doslova fenoménem mezi pivními novinkami. Jeho úspěch nestojí jen na zajímavé chuti a svěžesti,
        ale také na promyšlené strategii, která zahrnuje cílenou komunikaci, atraktivní design a silnou podpo-
        ru v místě prodeje i v médiích.

        Rok 2025 přináší ještě ambicióznější cíle a podporu značky. Hlavní spotřebitelská aktivace staví na motivu
        lehkosti – nejen ve smyslu samotného produktu, ale i v podobě soutěže o jedinečný zážitek ve stavu beztíže.
        Hlavní výhrou je Zero G let pro dvě osoby v New Yorku, a celkem je připraveno přes tisíc dalších cen pro
        spotřebitele. Soutěž je postavena na jednoduchém principu. Naskenuj QR kód a vyhraj!

        Proud bude všude, a tentokrát ještě víc na očích. V rámci soutěže se totiž objeví v speciálně up-
        ravených obalech, které zákazníky rovnou navádí ke hře o unikátní ceny. V regálech ho najdeš jak
        v klasických samostatných baleních, tak i v oblíbených šesti-packoch.
        Proud se tak neprofiluje jen jako další pivo na trhu, ale jako značka s jasnou vizí a schopností oslo-
        vit novou generaci konzumentů. Důraz na originalitu, svěžest a nezaměnitelnou komu-
        nikaci z něj dělá nejsilnější pivní novinku posledních let.

        Rok 2025 bude bezpochyby rokem, kdy Proud ještě více rozproudí český trh.























                                                                                                                27
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32